Medlemsmöte: hur kan vi öka medlemsnyttan för glasmästeri?
Föreningens styrelse har tagit beslut om fokusområden och mål för föreningens verksamhet de kommande tre åren. Det innebär att föreningen ska förstärka verksamheten inom påverkansarbete, bransch- och medlemsutveckling, kompetensförsörjning samt samverkan och nätverkande.
Nästa steg i föreningens strategiarbete är att sätta prioriteringar för kommande år. För att få information från er medlemmar om vilka behov ni ser inom påverkansarbete, bransch- och medlemsutveckling mm, så bjuder vi in samtliga medlemmar i respektive verksamhetsområde till ett kort digitalt möte.
Till det här mötet, den 27 augusti, välkomnar vi dig som arbetar med glasmästeri för möjligheten att göra din röst hörd.